GARANCIA

A termékre adott időtartamú garanciát biztosítunk.

Terméktől függően a garancia időtartama 1, 2, 3, 4,
vagy 5 év.

A garancia időtartama a termék átvételének napjával kezdődik.


 


Garanciális hiba

A termék szakszerű üzembehelyezése és kezelése mellett jelentkező,
a rendeltetésszerű működést akadályozó hiba.

Kérjük, ha ilyen hibát tapasztal, haladéktalanul jelezze azt Ügyfélszolgá-latunknak.


> Kapcsolat

Nem garanciális hiba

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • A ZÁRTALON szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Természetes elhasználódás.





A garancia érvényesítése

A garanciális ügyintézéshez mindenképpen készítse elő a vásárlás során kapott vásárlási bizonylatot (nyugta, számla), illetve garanciajegyet.

A terméket sértetlen állapotban eredeti csomagolásban kell hozzánk visszajuttatnia.

A garancia keretében szervizünk a terméket meghatározott időn belül megjavítja, vagy a hibás terméket újra cseréljük, illetve visszafizetjük pénzét.

A garanciális ügyintézés pontos menetét és szabályait üzletszabályzatunk tartalmazza. Kérjük, olvassa a el itt (Üzletszabalyzat, 8. pont).

Garanciális szabályok

A garanciális jogokat, illetve a garancia érvényesítésnek részletes szabályait az Üzletszabályzat és az ÁSZF közösen tartalmazza.

Kérjük, amennyiben garanciát érintő problémája van, olvassa el a fenti dokumentumok ide vonatkozó részeit.


> Üzletszabályzat
> ÁSZF


 

Template title
Template header
Template content